Ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης προϊοντικών κατηγοριών για κάθε επιχειρηματική ανάγκη

Oλοκληρωμένες Outsourced Category Management Λύσεις

Διαθέτουμε πάνω από 10 έτη εμπειρίας σε outsourcing υπηρεσίες που αφορούν προϊοντικές κατηγορίες τεχνολογίας.

Η υπηρεσία Outsourced
Category Management Solutions
είναι μια
εξειδικευμένη και
ολοκληρωμένη λύση που
σχεδιάζει και υλοποιεί η
Globalsat για λογαριασμό
εταιρικών πελατών /
συνεργατών της.

H εξειδικευμένη ομάδα μας αναλαμβάνει τη διαχείριση, ανάπτυξη και διανομή των προϊοντικών κατηγοριών που επιθυμεί ο κάθε συνεργάτης μας, αξιοποιώντας τις συνεργασίες μας με όλα τα κορυφαία brands τεχνολογίας, την τεχνογνωσία μας καθώς και το εκτενές δίκτυο συνεργατών και προμηθευτών μας σε παγκόσμιο επίπεδο.

sales award

Η υπηρεσία OUTSOURCED CATEGORY MANAGEMENT SOLUTIONS της Globalsat,
έχει βραβευτεί στα SALES EXCELLENCE AWARDS 2017
στην κατηγορία Καινοτόμο Προϊόν – Υπηρεσία.

Τι περιλαμβάνει η Λύση μας

Η υπηρεσία Outsourced Category Management Solutions είναι μία συστεμική, εξειδικευμένη και ολοκληρωμένη λύση που σχεδιάζεται στο πλαίσιο των αναγκών κάθε συνεργάτη μας και ενσωματώνει τις επιχειρηματικές και εμπορικές διαδικασίες, με τις διαδικασίες διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας.

outsourced solutions el
outsourced-solutions-mob-el

Γιατί να επιλέξετε τις Outsourced Category Management λύσεις της Globalsat

Οι λύσεις Outsourced Category Management της Globalsat βασίζονται στην πολυετή εμπειρία μας στην αγορά και τις ισχυρές συνεργασίες μας με κορυφαία brands. Παρέχουμε μια στρατηγική προσέγγιση που διασφαλίζει την ακριβή και αποτελεσματική διαχείριση των κατηγοριών των προϊόντων σας. Η προσέγγισή μας συνδυάζει αξιοπιστία και καινοτομία, υποστηρίζοντας την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων.

Οφέλη για τους πελάτες μας

store advantages

Την υπηρεσία Outsourced Category Management Λύσεις της GLOBALSAT έχουν εμπιστευθεί οι παρακάτω συνεργάτες

Το 2014, αναλάβαμε την πλήρη διαχείριση των προϊοντικών κατηγοριών αξεσουάρ και gadgets της Vodafone Ελλάδος, εξυπηρετώντας 190 σημεία πώλησης (online & EBU πελατών).
kotsovolos-logo
Το 2016, αναλάβαμε την πλήρη διαχείριση των αξεσουάρ για smartphones του Κωτσόβολου, εξυπηρετώντας 70 σημεία πώλησης του δικτύου καταστημάτων της.
Το 2018, αναλάβαμε την πλήρη διαχείριση των αξεσουάρ τεχνολογίας της Intersport, εξυπηρετώντας 50 σημεία πώλησης του δικτύου καταστημάτων της.
Το 2023, αναλάβαμε την πλήρη διαχείριση των αξεσουάρ τεχνολογίας και gadgets της Vodafone Ρουμανίας, εξυπηρετώντας 183 σημεία πώλησης του δικτύου καταστημάτων της (online & EBU πελατών).

Outsourced Category Management Solutions στη Ρουμανία

Σε συνέχεια της συνεργασίας με τη Vodafone Ελλάδος, η Globalsat από το 2023 έχει επεκτείνει τη συνεργασία της σε ότι αφορά στη λύση Outsourcing με τη Vodafone Ρουμανίας, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση, ανάπτυξη και διανομή των προϊoντικών κατηγοριών αξεσουάρ & gadgets στα 450 καταστήματα της χώρας.

Β2Β Portal

Η υπηρεσία Outsourced Category Management Solutions υποστηρίζεται πλήρως από το νέο, B2B portal της εταιρείας, μέσα από τo οποίo ο κάθε συνεργάτης είτε σε επίπεδο κεντρικό είτε σε επίπεδο υποκαταστημάτων υποβάλλει τις παραγγελίες του, παρακολουθεί το stock του και υποστηρίζονται πλήρως οι διαδικασίες που έχουν σχεδιαστεί στο πλαίσιο της υπηρεσίας Outsourced Category Management Solutions.

outsourced-b2b-portal

Πιο συγκεκριμένα:

  • Το νέο Β2Β portal έχει ανανεωθεί από πλευράς σχεδιαστικής και παράλληλα προσφέρει προηγμένη, προσεγμένη, στοχευμένη και user friendly εμπειρία πλοήγησης στους χρήστες του.
  • Στο Β2Β portal βρίσκονται όλοι οι κωδικοί προϊόντων, οι βασικές προϊοντικές κατηγορίες και όλα τα brands που διανέμουμε στους συνεργάτες της υπηρεσίας OCMS.
  • Τα καταστήματα μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για τα προϊόντα, να πλοηγηθούν στις σελίδες των κατηγοριών και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
  • To B2B portal υποστηρίζει 10 εμπορικά features που δίνουν τη δυνατότητα να παρουσιάζουμε καμπάνιες προσφορών είτε με κουπόνια, είτε με bundles προϊοντικά, είτε με offers προς τα καταστήματα κλπ.
  • Μέσα από το B2B portal υποστηρίζονται οι διαδικασίες που υποστηρίζουν το δίκτυο καταστημάτων κάθε πελάτη / συνεργάτη.
  • Επιστροφές προϊόντων.
  • Ενημέρωση account (ιστορικό παραγγελιών, ιστορικό τιμολογήσεων, καρτέλα πελάτη κλπ).
  • Αρχεία ενημερωτικά / εκπαιδευτικά (πλανογράμματα, διαδικασίες, after sales).
  • Υποστηρίζεται η mobile έκδοση του portal.

Insights

Φόρμα Επικοινωνίας

Επικοινωνήστε μαζί μας για να αναζητήσουμε από κοινού προτάσεις που απαντούν στις εξειδικευμένες απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

    Με την συμπλήρωση και αποστολή των δεδομένων σας, συμφωνείτε με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

    Θα επεξεργαστούμε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.