Η Globalsat ηγείται στη διανομή και διαχείριση προϊόντων τεχνολογίας, τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και λευκών συσκευών και παράλληλα, παρέχει ολοκληρωμένες επαγγελματικές λύσεις με βάση την τεχνολογία, με σκοπό να δώσει τη δυνατότητα στους εταιρικούς της πελάτες να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προκύπτουν στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού.
H εταιρεία έχει αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες της παγκόσμιας αγοράς, όπως η Samsung, η Huawei, η TCL και συνεργάζεται στενά με εμπόρους λιανικής, παρόχους τηλεπικοινωνιών και επιχειρήσεις του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στην Ελλάδα, τη Ρουμανία και την Κύπρο.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της πράσινης μετάβασης των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η Globalsat προσφέρει ένα πλήρες φάσμα εξειδικευμένων λύσεων, που περιλαμβάνουν λύσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε συνεργασία με τη Blink, χρηματοδότηση και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων αυτοπαραγωγής σε εταιρικούς πελάτες μέσω της Greenvolt Next, εξοπλισμό πράσινων λύσεων, καθώς και ανάπτυξη λύσεων Διαχείρισης Εταιρικής Βιωσιμότητας.
Ο Κώστας Αγραφιώτης, Deputy Managing Director του Ομίλου μάς δίνει το προφίλ της εταιρείας.
– Ποια είναι η σημασία των λύσεων βιωσιμότητας και πράσινης ενέργειας για τη GLOBALSAT;
«Εδώ και πάνω από 20 χρόνια, με παρουσία σε Ελλάδα, Ρουμανία και Κύπρο, προσφέρουμε προηγμένες ψηφιακές και βιώσιμες λύσεις που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν σε ένα βιώσιμο και τεχνολογικά εξελιγμένο μέλλον.
Οι λύσεις πράσινης ενέργειας, ειδικά μέσω τεχνολογιών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ενεργειακής αποδοτικότητας, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να μειώσουν το λειτουργικό τους κόστος, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Η GLOBALSAT προσφέρει ένα ευρύ φάσμα καινοτόμων λύσεων που βοηθούν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους τους, ενώ διασφαλίζει ότι οι πελάτες της συμμορφώνονται με τις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις για βιώσιμες πρακτικές.
Η σημασία των λύσεων βιωσιμότητας και πράσινης ενέργειας είναι καθοριστική για εμάς, καθώς προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, χρηματοδότηση και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων, καθώς και αποθήκευση ηλιακής ενέργειας. Αυτές οι λύσεις επιτρέπουν στους πελάτες μας να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, να αυξήσουν την ενεργειακή τους αυτονομία και να υιοθετήσουν πράσινες πρακτικές σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον».
– Ποιο είναι το όραμά σας για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα;
«Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί έναν από τους πιο στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης για την Globalsat, και το όραμά μας για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη δημιουργία ενός βιώσιμου και αποδοτικού οικοσυστήματος για την ηλεκτρική κινητικότητα.
Στόχος μας είναι να συμβάλουμε ενεργά στην ανάπτυξη της απαραίτητης υποδομής που θα επιτρέψει την ευρεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων από εταιρείες συνεργάτες μας. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, σε συνεργασία με την Blink Charging Hellas, εξασφαλίζοντας την εγκατάσταση, τη διαχείριση και τη συντήρηση δικτύων φόρτισης υψηλής ποιότητας.
Επιπλέον, επενδύουμε σε λύσεις που διευκολύνουν τη μετάβαση των επιχειρήσεων και των οργανισμών σε ηλεκτρικό στόλο, παρέχοντας όχι μόνο τις υποδομές, αλλά και υπηρεσίες υποστήριξης και συμβουλευτικής που ενισχύουν τη βιώσιμη ανάπτυξη. Φιλοδοξούμε να δούμε την Ελλάδα να εξελίσσεται σε έναν πρωτοπόρο στην ηλεκτροκίνηση στα Βαλκάνια, με στόχο τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.
Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλώς ένα τεχνολογικό βήμα της εμπρός, αλλά ένα ουσιαστικό εργαλείο για την επίτευξη των εθνικών στόχων βιωσιμότητας και την προώθηση της πράσινης οικονομίας».
– Πώς διαχειρίζεστε τη διανομή και τις συνεργασίες B2B;
«Ο Όμιλος Globalsat ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια, προσφέροντας υπηρεσίες διανομής και έχει εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους παρόχους διανομής και διαχείρισης προϊόντων τεχνολογίας, τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και λευκών συσκευών στην αγορά. Οι σταθερές και μακροχρόνιες συνεργασίες μας με κορυφαίες εταιρείες της αγοράς, όπως οι Samsung, Huawei, TCL και RCT, μας επιτρέπουν να εξασφαλίζουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας, ικανοποιώντας τις ανάγκες των πελατών μας.
Εστιάζουμε στη δημιουργία ισχυρών δεσμών με τη B2B αγορά, συνεργαζόμενοι με όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής (retail) καθώς και με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Η στρατηγική μας επικεντρώνεται στη συνεχή εξέλιξη των υπηρεσιών μας, προκειμένου να προσαρμοστούμε στις ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας, καθώς και στην παροχή ολοκληρωμένων και αξιόπιστων λύσεων που ενισχύουν τις επιχειρηματικές λειτουργίες τους και προωθούν την ευελιξία, τις οικονομίες κλίμακας και την ενίσχυση της αποδοτικότητας.
Η εμπειρία μας σε υπηρεσίες διανομής και η βαθιά γνώση της αγοράς, μάς επιτρέπει να αναπτύσσουμε μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες μας, παρέχοντας αξιόπιστες υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες του επιχειρηματικού κόσμου».
– Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής προμηθευτών και συνεργατών;
«Στη Globalsat, η επιλογή προμηθευτών και συνεργατών βασίζεται σε μια σειρά αυστηρών κριτηρίων που αντανακλούν τις αξίες και τη στρατηγική μας για ποιότητα, καινοτομία και βιωσιμότητα. Τα κύρια κριτήρια που καθοδηγούν την επιλογή των συνεργατών μας περιλαμβάνουν:
• Ποιότητα και Αξιοπιστία Προϊόντων: επιλέγουμε να συνεργαζόμαστε με προμηθευτές που προσφέρουν προϊόντα υψηλής ποιότητας, είναι τεχνολογικά προηγμένα και πληρούν τα διεθνή πρότυπα.
• Καινοτομία και Τεχνολογία: Επιλέγουμε συνεργάτες που επενδύουν στην καινοτομία και προωθούν λύσεις που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς και συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.
• Βιωσιμότητα και Πράσινες Πρακτικές: Οι συνεργασίες μας εστιάζουν στη βιωσιμότητα, επιλέγοντας προμηθευτές & συνεργάτες που ενσωματώνουν περιβαλλοντικά υπεύθυνες πρακτικές στη λειτουργία τους και τις προτεραιότητές τους.
• Συμμόρφωση με Κανονισμούς: Οι προμηθευτές μας πρέπει να τηρούν αυστηρά τα νομικά και κανονιστικά πλαίσια, εξασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα τους συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις.
• Στρατηγική Συνεργασία: Επιδιώκουμε τις μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες μας και επενδύουμε σε συνεργάτες που μοιραζόμαστε κοινές αξίες».
– Πώς αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού;
«Η αντιμετώπιση των προκλήσεων της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού αποτελεί σημαντικό στρατηγικό στόχο. Η πολυπλοκότητα και οι διακυμάνσεις στην παγκόσμια αγορά απαιτούν ευελιξία, προνοητικότητα και εξειδικευμένες λύσεις, γι’ αυτό η στρατηγική μας περιλαμβάνει την επέκταση της παρουσίας μας σε νέες αγορές, καθώς μέσα από τη διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων μας και την ενίσχυση του δικτύου συνεργατών μας, εξασφαλίζουμε ευελιξία και καλύτερη πρόσβαση σε προϊόντα, μειώνοντας την εξάρτηση από συγκεκριμένες περιοχές ή προμηθευτές.
Επιπρόσθετα αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα η εξέλιξη των υπηρεσιών διανομής μέσω της 360ο υπηρεσίας Outsourced Category Management (OCM), που αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση, ανάπτυξη και διανομή προϊοντικών κατηγοριών για λογαριασμό των συνεργατών μας, καθώς μέσω της υπηρεσίας, αναλαμβάνουμε όλη τη διαχείριση των κατηγοριών που επιλέγουν οι συνεργάτες μας, ενώ οι ίδιοι απαλλάσσονται από προβλήματα που σχετίζονται με την αλυσίδα εφοδιασμού.
Τέλος, διατηρούμε σταθερές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως, διασφαλίζοντας έτσι υψηλής ποιότητας προϊόντα και λύσεις για τους συνεργάτες μας. Η δικτύωση και η ισχυρή σχέση με αυτά τα brands μάς επιτρέπουν να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και να εξασφαλίζουμε συνεχόμενη διαθεσιμότητα προϊόντων».
– Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας στην υποστήριξη της εταιρικής βιωσιμότητας των πελατών της;
«Η εταιρική βιωσιμότητα αποτελεί πλέον βασικό άξονα της στρατηγικής ανάπτυξης πολλών επιχειρήσεων, καθώς αντιμετωπίζουν τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές προκλήσεις που απαιτούν υπεύθυνες πρακτικές. Οι εταιρείες υιοθετούν λύσεις που ενισχύουν τη βιωσιμότητα, εστιάζοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στην εξοικονόμηση πόρων.
Στη Globalsat, η υποστήριξη της εταιρικής βιωσιμότητας των πελατών μας βασίζεται σε λύσεις που εστιάζουν στην βιώσιμη ενεργειακή μετάβαση των εταιρειών-πελατών μας, όπως οι λύσεις ηλεκτροκίνησης, οι λύσεις χρηματοδότησης και παραγωγής πράσινης ενέργειες από Φ/Β έργα καθώς και οι λύσεις αποθήκευσης ενέργειας. Επιπρόσθετα, εστιάζουμε σε καινοτόμες τεχνολογίες όπως το IoT και η πλατφόρμα Facility Energy Management (FEM), μέσω της οποίας, οι εταιρικοί μας πελάτες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να βελτιστοποιούν την κατανάλωση ενέργειας, να λαμβάνουν αναφορές καθώς να αξιοποιούν αυτοματισμούς, επιτυγχάνοντας τόσο οικονομική όσο και περιβαλλοντική απόδοση».
– Ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι της GLOBALSAT για τα επόμενα 5 χρόνια;
«Η Globalsat στοχεύει στην εξέλιξή της σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο λύσεων τεχνολογίας και πράσινης ενέργειας για εταιρικούς πελάτες. Προτεραιότητά μας είναι να φέρουμε τα οφέλη της τεχνολογίας και της βιώσιμης ανάπτυξης σε κάθε επιχείρηση και οργανισμό. Για περισσότερα από 20 χρόνια, με παρουσία σε Ελλάδα, Ρουμανία και Κύπρο, προσφέρουμε ψηφιακές και βιώσιμες λύσεις που ενισχύουν την αποδοτικότητα των πελατών μας και μειώνουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Οι στρατηγικοί μας στόχοι για τα επόμενα 5 χρόνια περιλαμβάνουν την επέκταση σε νέες αγορές και χώρες, ενισχύοντας την παρουσία μας σε νέες γεωγραφικές περιοχές και αξιοποιώντας ευκαιρίες που προκύπτουν σε αναπτυσσόμενες αγορές. Επιπρόσθετα, στοχεύουμε στην εξέλιξη των υπηρεσιών μας και πιο συγκεκριμένα της ολοκληρωμένης λύσης Outsourced Category Management (OCM), παρέχοντας νέες καινοτόμες υπηρεσίες που βελτιώνουν τη διαχείριση προϊοντικών κατηγοριών για λογαριασμό των συνεργατών μας.
Παράλληλα, δεσμευόμαστε να προωθήσουμε λύσεις ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και φωτοβολταϊκών συστημάτων, εστιάζοντας στην ανάπτυξη μιας βιώσιμης αλυσίδας εφοδιασμού που θα ωφελήσει τόσο τους πελάτες μας όσο και το περιβάλλον. Τέλος συνεχίζουμε να επενδύουμε σε καινοτομίες, όπως το IoT και τις ψηφιακές τεχνολογίες, για να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων -πελατών μας».