Η TCL σας δίνει την ευκαιρία να διεκδικήσετε μια αποκλειστική συνομιλία με τον αγαπημένο τους ποδοσφαιριστή.
Η TCL, το πρωτοπόρο brand ηλεκτρονικών ειδών, δίνει έμπνευση στην καθημερινότητά μας, ενώνοντας τις δυνάμεις της με μερικούς από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου και, ταυτόχρονα, φέρνοντας τους οπαδούς του ποδοσφαίρου πιο κοντά με τους αγαπημένους τους παίκτες. Η TCL δημιουργεί την «ομάδα» ποδοσφαίρου, TCL Team 2022, σε συνεργασία με τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές Phil Foden, Pedri, και Raphaël Varane, οι οποίοι αποτελούν τα επίσημα πρόσωπα της TCL.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, και κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης αθλητικής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης της χρονιάς, το Μουντιάλ, η TCL θα μοιράζεται με το κοινό αποκλειστικά στιγμιότυπα και υλικά από τους αγαπημένους star του ποδοσφαίρου. Στόχος της TCL είναι να φέρει κοντά τους παίκτες με τους οπαδούς, έτσι ώστε το κοινό να έχει την ευκαιρία να λάβει μέρος στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό TCL, μπαίνοντας στην κλήρωση για μία αποκλειστική συνομιλία με έναν από τους αγαπημένους ήρωες ποδοσφαίρου της TCL Team 2022.
Μπείτε τώρα στην κλήρωση και κερδίστε την ευκαιρία να ζήσετε μία αποκλειστική συνομιλία με τον αγαπημένο σας ήρωα του ποδοσφαίρου.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να μπείτε στο επίσημο link του διαγωνισμού https://tcl-inspirefootball.com/social και να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, για να πάρετε μέρος στην τυχερή κλήρωση. Ο διαγωνισμός, εκτός από την Ελλάδα, αφορά 11 ακόμη χώρες της Ευρώπης (Γαλλία, Ισπανία, UK, Τσεχία, Ιταλία, Πολωνία, Γερμανία Τουρκία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Ολλανδία).
Το κοινό που θα λάβει μέρος στην κλήρωση θα έχει την ευκαιρία να συνομιλήσει διαδικτυακά με έναν από τους 3 brand ambassadors της TCL (Pedri, Varane, Foden), ενώ η περίοδος στην οποία μπορεί να δηλώσει κάποιος συμμετοχή είναι μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2022. Οι τυχεροί θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν αυτή τη μοναδική εμπειρία για 5 λεπτά, μέσω ενός διαδικτυακού chat.
H TCL, εδώ και καιρό, αναγνωρίζει την αξία και το πνεύμα των αθλητικών event και της ευρύτερης κοινότητας που εμπνέει και ενώνει του οπαδούς με τους παίκτες. Ως υποστηρικτής του αθλητισμού, η TCL υποστηρίζει ποδοσφαιρικές διοργανώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά και πέρα από το ποδόσφαιρο, καθώς από το 2018 είναι global partner του International Basketball Association (FIBA) και χορηγός της φετινής διοργάνωσης 2022 FIBA EuroBasket.
Σχετικά με τα προϊόντα TCL στην Ελλάδα.
Στην Ελλάδα, τις λευκές συσκευές και τηλεοράσεις TCL διανέμει ο Όμιλος Globalsat – Teleunicom, μέσω του δικτύου καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, καθώς και μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συνεργάζεται, δίνοντας τη δυνατότητα στους Έλληνες καταναλωτές να αποκτήσουν πρόσβαση στο μεγαλύτερο μέρος της προϊοντικής γκάμας της εταιρείας.
Λίγα λόγια για τον όμιλο Globalsat – Teleunicom.
Ο Όμιλος εταιρειών Globalsat – Teleunicom, ηγείται στην Ελληνική αγορά στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα αναπτύσσει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και τις ευκαιρίες που προκύπτουν στο πλαίσιο της ψηφιακής επανάστασης. Ο Όμιλος έχει αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαία διεθνή brand, όπως η Samsung, η Huawei, η TCL και η Sencor και συνεργάζεται με όλες τις εταιρείες του κλάδου τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας καθώς και με όλα τα δίκτυα λιανικής στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου διεύρυνσης των δραστηριοτήτων του Ομίλου Globalsat – Teleunicom σε νέες αγορές, η Globalsat ξεκίνησε το 2020 τη συνεργασία της με την Blink Charging Hellas, αναλαμβάνοντας, ως εμπορικός αντιπρόσωπος, την ανάπτυξη του δικτύου των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Blink στην Ελλάδα. Παράλληλα μέσω των θυγατρικών Retail and more και Anadisis Smart, ο Όμιλος δραστηριοποιείται στους κλάδους λιανικής πώλησης καταναλωτικών αγαθών (food retail), καθώς και ανάπτυξης εξειδικευμένων εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ & machine learning platforms) αντίστοιχα.
Πιο συγκεκριμένα μέσω της Retail and more, υλοποιεί την ανάπτυξη και την επαναλειτουργία των καταστημάτων Carrefour στην ελληνική αγορά και μέσω της Anadisis Smart, και το brand WinSmart, προσφέρει υπηρεσίες και εφαρμογές στοιχηματικών εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), βασιζόμενη σε ειδικές στρατηγικές για τον εκάστοτε πελάτη.